úterý 3. dubna 2018

Hra 194: Zahrada (1987)


Zahrada
Vývojář: Marek Hrabčák
Vydavatel: Marek Hrabčák
Vydáno 1987 pro Sharp MZ-800
Žánr: Arkáda
Počet hráčů: 1
Stav: Dokončeno

Jak se můžete dočíst už na úvodní obrazovce, naším úkolem je posbírat v zahradě všechny listy, přičemž se musíme vyhýbat jak pastem (není specifikované, co to je, ale tvařme se, že jsou to pasti), tak slunku, které se náhodně objevuje na obrazovce a následně zběsile kmitá sem a tam. Při kontaktu s pastí dostaneme mínusové body a ztratíme jeden ze tří životů. Při kontaktu se slunkem končíme hned. 

Začátek hry
Ste pomalý

Vše musíme stihnout v časovém limitu 60 vteřin, což je tak akorát - nicméně čím rychleji to zvládnete, tím větší bude prémie na konci. Každá vteřina se počítá, protože zbylé sekundy se vynásobí "na druhou", což ve finále může vytvořit rozhodující rozdíl. Mimochodem za každý sebraný list dostanete 5 bodů a za každou past se odečte 8 bodů. 

Pro každou hru se rozmístění pastí a listů vygeneruje náhodně, což zaručuje dobrou znovuhratelnost. Stalo se mi ale také, že se moje postava na začátku objevila obklíčená pastmi a nezbylo mi nic jiného, než hned v prvním kroku přijít o život. 

Sebral jsem vše, přišel o jeden život a za zbylé 3 vteřiny jsem dostal prémii 9 bodů
Výsledek

Verdikt: Slušná arkádová hra, kde hodně záleží na rychlosti a šikovnosti hráče při ovládání postavy. 
Hodnocení: 3/10

Žádné komentáře:

Okomentovat